1.10.2009

18. sa fii licentiat

1 comment:

  1. aceasta norma/opresiune sociala, care are ca derivata arhicunoscuta "sa iesi cu o diploma", a creat un uragan in viatza mea. desi parintii mei sunt de cele mai multe ori parteneri de dialog si nu monstri asupritori, la un moment dat cred ca panica produsa de aceasta chestie cu diploma i-a blocat total si i-a pus in totala incapacitate sa discute. eram la fac de litere, nu-mi placea si vroiam sa dau la teatru. le-am spus asta si le-am zis ca eu nu mai astept sa termin fac de litere ca oricum nu-mi place, deci daca intru la teatru, renunt la litere- asta fiind prin anul 2. reactia a fost atat de violent- panicata, pentru ca pur si simplu nu puteau lua in discutie varianta ca am inceput o facultate si nu voi avea o diploma de la acea facultate, incat urmarea acestei disutii a fost: am dat la teatru, am picat, dar intre timp am ramas "repetenta" la litere- aici mai e o norma/opresiune: SA NNU RAMAI REPETENT!- pentru ca nu m-am mai dus la examene. ceea ce am ales sa fac ca sa fiu lasata in pace cu ale mele, a fost sa ii mint pe ai mei ca sunt anul 3 cand eu eram de fapt in 2. i-am mintit deci un an intreg, pana am dat din nou la teatru- de data asta am intrat, iar intre timp am fost exmatriculata de tot de la litere, ai mei stiind in continuare ca sunt in anul 3, cu toate examenele la zi, si ca vreau sa ma mut la IDD ca sa fac teatrul la zi. au aflat adevarul cand tata s-a dus sa imi ia de la secretariat orarul, ca e copilul prea ocupat cu noua facultate, si secretara i-a spus k copilul e de mult exmatriculat, asta dupa ce a fost si repetent. si-am incalecat pe-o sha. cred ca la lista de opresiuni sociale ar putea intra si "sa ai doua facultati", ca inseamna ca esti mai destept. a se observa mandria cu care parintii cu copii care s la 2 facultati vorbesc despre asta. - "a mea e la 2". sunt unii care sunt si la 3, ceea ce e deja echivalent cu geniu.

    ReplyDelete